Основні розділи
Переваги для інкасації
- Прогноз дорожньої ситуації
- Групування адресних пунктів за типом
- Дані про пробіг і тривалість маршрутів
- Мобільний інтерфейс інкасатора
Можливості модулів системи для інкасації:
-
Планування
- Динамічна маршрутизація
- Пріоритетність точок обслуговування
Система під час планування враховує часові вікна обслуговування точок, а також додає в маршрути нові заявки, що надходять протягом дня.
-
Контроль
- Фіксація часу прибуття і відправлення
- Виконання завдань екіпажами в точках
Система фіксує фактичний час прибуття інкасаторських екіпажів в точки обслуговування, а також час знаходження в них і час відправлення.
-
Мобільний інтерфейс
- Заявки в мобільних пристроях
- Список завдань в точках обслуговування
Заявки, що надходять, додаються в маршрути, що вже виконуються і передаються на мобільні пристрої інкасаторів разом зі списком завдань до виконання в адресних пунктах.
-
Аналітика
- Статистика по задачах в точках
- Система аналізу та звітності
Відображення статистики виконаних завдань в точках обслуговування. Формування звітності за виконаними маршрутами протягом визначеного періоду з будь-якими параметрами.
Найбільш популярні сервіси для інкасації
-
Врахування ліміту точок для окремих одиниць транспорту
-
Маркування маршруту з ознакою Постійний
-
Розмежування прав і повноважень користувачів
Під час планування маршрутів інкасаторських екіпажів і бригад з обслуговування банкоматів і терміналів необхідно враховувати в різних комбінаціях наступні параметри:
- Прогноз заторів на дорогах
- Пріоритетність обслуговування VIP-клієнтів
- Маркування типових маршрутів
- Групування точок за типом
- Час перебування екіпажів в точках
- Ступінь важливості очікувань і запізнень*
- Розрахунок витрат і собівартості
*Виконуючи планування маршрутів з урахуванням всіх часових вікон точок обслуговування, системі можна задавати ступіть важливості запізнень або очікувань, а також коефіцієнтів пріоритетності для різних груп адресних пунктів. Наприклад, для VIP-клієнтів запізнення неприпустимі, і краще трохи почекати біля точки, в той час як для невеликих клієнтів запізнення не такі критичні.
Як це працює?
- Презентація 01
Ви заповнюєте форму, ми проводимо ознайомчу презентацію, за підсумками якої створюємо вам тестовий аккаунт
- Аудит 02
Ви надаєте фактичні дані про маршрути за обраний період, а ми виконуємо розрахунки в вашому аккаунті
- Презентація підсумкова 03
Ми проводимо презентацію за підсумками аудиту, відповідаємо на ваші запитання, а ви визначаєте, чи підходить вам дана система
- Договір 04
Після укладення договору ми фіксуємо за вами інженера з впровадження
- Впровадження 05
Інженер проводить навчання, виконує налаштування системи під ваш бізнес, формує друковані форми та звітність
- Інтеграція 06
Ми інтегруємо наш сервіс з будь-якою вашою обліковою або ERP системою, 1С, іншими сервісами (CRM, GPS, SMS)
- Технічна підтримка 07
Після надання звіту про впровадження системи, проект буде прийнятий технічною підтримкою
-
Експерти ANT-Logistics виконують аудит ваших маршрутів та надають кваліфікований висновок за отриманими результатами.
Скільки це коштує?
- Від 1 машини/маршруту
- Необмежено точок в маршруті*
- Мобільний додаток
- Відслідковування через GPS*
- Імпорт/експорт файлів
- Інтеграції: CRM, SMS*
- API для обміну даними*
- Прогноз заторів
- Online підтримка
- Від 6 машин/маршрутів
- Необмежено точок в маршруті*
- Мобільний додаток
- Відслідковування через GPS
- Імпорт/експорт файлів
- Інтеграції: CRM, SMS
- API для обміну даними
- Прогноз заторів
- Графічні DashBoards
- Події та сповіщення
- Контроль доставки
- Пріоритет в доопрацюваннях
- Виділений оператор підтримки
- Увесь функціонал пакету Розширений
- Індивідуальний тарифний план
- Персональна підтримка